11.2.2016

Iso muutos edessä

Nyt ehkä uskallan kertoa jo tännekin uusimpia kuulumisia. Oon ollut tässä jo hetken ihan innoissani, sillä sain ihanan asunnon Töölöstä ja musta tulee vihdoin Helsinkiläinen! Mulle tää on iso juttu, koska oon odottanut tätä niin pitkään ja nyt se sitten tapahtuu oikeasti. Tällainen muutos tulee niin tarpeeseen, koska elämä on rullannut jo kauan samaa tuttua rataa eli töitä, koulua, töitä, koulua... Voitte siis uskoa, miten onnellinen oon kun pääsen ihan uuteen ja jännittävään ympäristöön!



Asunto on pikkuinen, vasta remontoitu yksiö hyvällä sijainnilla lähellä keskustaa. Oon niin iloinen, että sain näinkin hyvän asunnon, koska Helsingissä varsinkin yksiöt tuntuu oleva ihan kiven alla. En jaksais millään enää odottaa kahta viikkoa, että pääsen sisustamaan oman pienen kotini just mun näköiseksi. Vielä pitäisi hankkia vaatekaappi ja -rekki, mutta muuten on huonekalut valmiina. Sisustuksesta aion tehdä hyvin vaalean ja aika yksinkertaisen, mutta haastetta tuo kyllä se, että kaikki pitää sisällyttää 22 neliöön. Sisustuspostauksia siis luvassa lähitulevaisuudessa!



Mulla on koko ajan sellainen pieni jännitys ja kutitus mahanpohjassa näistä tulevista muutoksista, enkä voi olla hymyilemättä, kun ajattelen uutta tulevaa kotikaupunkia. Helsinki tuntuu nyt jo tosi läheiseltä, eikä Tamperettakaan oikestaan tule ikävä. Tästä oon haaveillu pitkään ja pian se toteutuu

M

8 kommenttia:

  1. Onnea ihana!! Sun menemiset näyttää nykysin aika mukavilta mitä nyt somesta seuraillu! ;) Pitäis kyllä vaihdella piakkoin taas kuulumisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Hihii joo onhan tässä kaikenlaista! Niin pitäiskin kun edelliskerrasta taas hurahtanu niin kauan.. Jos tuut helsinkiin päin niin oot aina tervetullut kyläileen <3

      Poista
  2. Ihanaa kun pääset muuttaan, onnea uudesta kodista<3

    VastaaPoista
  3. Oi että! Paljon onnea uuden kodin johdosta ja tsemppiä muuttopuuhiin sekä uusiin tuuliin elämässä :) <3

    Erika

    VastaaPoista
  4. Onnea asunnosta, töölö on vielä tosi kivaa aluetta! :) Etu-töölöstä on ihanan lyhyt matka keskustaan ja taka-töölöstä pääsee tosi mukaville lenkkireiteille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo töölö on niin ihana <3 oon tosi ilonen et sain kämpän just sieltä! :)

      Poista