6.1.2016

Jouluaaton asukuvat

Mun joulu ja uusi vuosi sujui tosi rauhallisissa tunnelmissa perheen ja ystävien kesken. Oon ollu niin lomalla että tietokonekin on (Netflixiä lukuunottamatta..) pysynyt kiinni. Tällaiset asukuvat napattiin jouluaattona ja ajattelin nyt vihdoin tulla jakamaan ne tännekin. Löysin ton karvaliivin H&M:n alesta ja oon tainnu pitää sitä koko ajan siitä lähtien koska se on niin ihana ja lämmin! Huomatkaa myös Mistyn söpö tonttukaulus :)


Mulla alkaakin huomenna aikamoinen haaste, nimittäin seitsemän päivän mehupaasto! Kerron siitä lisää myöhemmin :)

M

8 kommenttia:

  1. Oon varmaan joskus nähnyt sut Tampereella, tai sun chihut, ne lähinnä näytti tutuilta et oon jääny kattoo et ihana mitä söpöläisiä! :D

    VastaaPoista
  2. Toi karvaliivi on ihana ♥ pakko metsästää jostain tuollainen, sopii kyllä niin moneen tilanteeseen ja asuun :) aivan ihania kuvia ja voi mikä ihana koiruus se siellä onkaan ♥_♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emilia ♥ Kantsii käydä kattomassa jos niitä vielä hm:ltä löytyisi :) Muissakin kaupoissa on noita kyllä näkyny paljon :)

      Poista
  3. Voii, pikkuinen on niin suloinen kauluksensa kanssa :')♥ Ja omistaja oikee kaunotar!
    Mehupaastosta ois kiva kuulla lisää!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikös olekin ♥ Kiitos! :) Joo mehupaastosta tulee kunnon postaus kun saan tän ensin kunnialla suoritettua :D

      Poista
  4. Oi mikä ihana pikkanen ♥ Ja tuo karvaliivi, näyttää tosi kivalle. :)

    VastaaPoista