5.11.2014

Uusia kenkiä syksyyn ja talveen

Mun ei ikinä pitäis mennä käymään Skopunktenissa. Eikä varsinkaan sillon jos siellä on tarjous että osta kahdet niin saat toiset puoleen hintaan.. Mutta eihän sieltä sillon voi pelkästään yhden kenkäparin kanssa lähteä? :D Joten niin siinä kävi että liikkeestä käveli ulos onnellinen uusien ihanien kenkien omistaja! Olin luvannu pienentää mun kenkäkokoelmaa ja heitinkin vähän aikaa sitten parit kenkulit roskikseen, mutta nyt sit sain taas uudet tilalle :D Oon kyllä ihan toivoton mitä kenkiin tulee.. Mulla ei tämän vuoden syksyksi/talveksi ollut vielä uusia kenkiä, joten käyttöön nämä varmasti tulee! 


Näissä mustissa nilkkureissa ihastuin niiden siroon ulkomuotoon ja noihin ihaniin solkiin! Koville pakkasille näitä kenkiä ei oo kyllä tehty, mutta nyt on sit myös kevääksi kengät valmiina :)


Nää ruskeat oli sitten puolestaan vähän jykevämmät ja just tällasia olin alkusyksystä etsinytkin. Näissä on myös ihana pörröinen vuori joten varpaat ei palellu kylmemmilläkään ilmoilla. Yleensä mun kaikki kengät on mustia, mutta näiden kohdalla valitsinkin sitten ruskeat ja oon päätökseen pelkästään tyytyväinen! 


Ilmottautuuko muita kenkäfriikkejä? :D

M

8 kommenttia:

  1. oi tosi kauniita kenkiä!! voisin ottaa kummatkin! hah vaikka tuntuu etten kai mie mikään kenkäfriikki ole, mut jotenki niitä aina kertyy kun pitää olla tilanteeseen kuin tilanteeseen sopivat kengät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo oon huomannu saman että kun kenkiä oikeesti tarvii niin paljon erilaisia niin sit niiden määrä vaan huomaamatta lisääntyy :D

      Poista
  2. Minä ilmottaudun :D kenkiä ei oo koskaan liikaa ;) molemmat näistä mun mieleen ♡

    VastaaPoista
  3. No mut jos noin hienot kenkäparit löytyy, niin voi marssia liikkeestä ulos kumpainenkin kanssa ihan hyvällä omatunnolla! ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näinhän se menee! ;) <3

      Poista
    2. Vau noi ruskeet kengät!!! <3 Upeat ja varmasti hyvä kävellä :)

      Poista
    3. Joo ne on kyllä ihanat ♥ ja tosi hyvät jalassa myös! :)

      Poista