26.5.2014

Leave me drunk in a way that is hard to explain



Javeon - Intoxicated

Ihanaa että on vihdoin aikaa kirjoitella tännekin! Mun koko toukokuu on Balilta tulon jälkeen ollu niin kiireinen, ettei vaan oo jääny aikaa kuvien ottamiseen ja blogin päivittämiseen. Nyt aion kuitenkin tsempata, koska mun elämässä tapahtuu tällä hetkellä niin ihania juttuja, että on jotain mistä kirjoittaakin nyt lähitulevaisuudessa :)


Oon koko toukokuun kirjottanu mun kandia loppuun ja viime viikolla oli ihan sairaan mahtava tunne viimein palauttaa se melkein puolen vuoden ahertamisen jälkeen! Sit vielä syksyllä kaks tenttiä ja voin sanoo olevani tekniikan kandidaatti :)))  Mutta ennen sitäkin tapahtuu vielä vaikka mitä jännää! 


Tää tyttö lähtee nimittäin juhannuksena kahdeks kuukaudeks Australiaan! Oon niin innoissani ettei mitään järkee!! Oon niin pitkään halunnu matkustaa sinne ja nyt siihen on vielä oikein hyvä syykin ;) Lennän ensin länsirannikolle Perthiin ja suunnitelmissa on ajaa siitä koko Australian läpi Newcastleen ja Sydneyyn, joten reissun aikana tulee nähtyä kaikki Aussien isoimmat kaupungit (ja se niin ihana autiomaaosuus)! Sitten loppu ajaksi pääsen vielä Balillekin. En oikeesti tajua että tapahtuuko tää mulle, mutta nyt pitkästä aikaa tuntuu että kaikki on vaan niin hyvin!


Koitan saada vielä loput Bali-postaukset kasaan tässä lähipäivinä kun niitä on paljon kyselty! Jos teillä on siis vielä jotain mitä haluisitte erityisesti mun reissusta tietää niin nyt ehtii vielä ehdottamaan :)

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

M

4 kommenttia:

  1. shoppailusta/ostoksista olisi mukava lukea :)

    VastaaPoista
  2. oii vitsit ihana oli huomata, että sulta oli tullut postaus!! <3 ja oii että, oon sulle kyllä hieman kade ;DD kelpais kyllä itsellekkin tuollainen matka!! huhuhuh<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla! ♥ Odotan kyllä niin innolla jo että meinaan koko ajan haljeta haha!! :D

      Poista