31.1.2014

Maybe one day you will find, that you just can't push rewind


Katy Perry - This moment

Oon viime päivinä miettiny paljon sitä, miten koko ajan odotan jotain ja unohdan nauttia pienistä hetkistä ja kaikesta mitä mulla on. Odotan että pakkaset olis ohi, lumet sulais pois ja tulis jo kesä. Odotan sitä että oon saanut tän vuoden kouluhommat hoidettua, kurssit suoritettua ja kandin palautettua. Odotan sitä että saan huhtikuussa taas istahtaa lentokoneeseen ja antaa sen viedä mut kauas pois. Mutta miks ihmeessä mä teen näin?? Miks en vaan nauttis joka hetkestä ja olis liikaa miettimättä tulevaa?

Olin onnellinen kun yhtenä harmaana maanantaiaamuna sain herätä kahden maailman rakkaimman hauvelin vierestä ja kun asiakas yllätti mut töissä mulle maalaamallaan taululla. Oli hyvä mieli kun koulupäivänä paistoi aurinko ja sain vetää raybanit päähän ja korot jalkaan. Nauroin ääneen kun läheteltiin siskon kanssa hassuja putousimitaatiokuvia whatsappissa ja kun levytin keskelle koulun pihaa ja sain samaan aikaan jakaa superkamalan nolotuksen ystävän kanssa facen keskustelussa. Tunsin onnistuneeni kun jaksoin salilla tehdä kaikki pystypunnerrukset 10kg painoilla ja kun leivoin ensimmäistä kertaa pellillisen onnistuneita mokkapaloja. Nää on niitä asioita joista mun kuuluu nauttia.


Joten nyt lopetan tän kaiken turhan miettimisen ja odottamisen ja yritän enemmän keskittyä vaan kaikkeen tähän ihanaan mitä mulla on. Vaikka tuntuukin välillä, että elämästä puuttuu joitain palasia, niin yleensä ne loksahtaa paikalleen sillon kun sitä vähiten odottaa. Mulla on kova ikävä sitä huoletonta elämänasennetta mikä mulla oli vielä vajaa vuosi sitten, mutta tiedän että se on vielä tuolla jossain. Se on vaan vähän eksyksissä niin kuin kaikki meistä joskus.

M

6 kommenttia:

  1. Toi on kyllä niin totta, että sitä jotenkin unohtaa ne joka päiväset pienet asiat mistä vois olla ilonen ja nauttia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ihan turhaa vaan odottaa jotain tapahtuvan kun ympärillä on jo niin paljon kaikkea hyvää :)

      Poista
  2. MALTA! tien niiiin ton fiiliksen =) mutta usko pois, ne palaset tulevat vielä todellakin loksahtamaan paikoilleen! Ei hätää, toi eksyksissä oleminen kuuluu elämään, varsinkin nuorena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siihen täytyy kyl sit vaan luottaa! :) ja helpottavaa kuulla etten oo ainoo joka välillä ajattelee näin :D <3

      Poista
  3. Mie romahan kun oli niin ihana postaus <3 ;) K

    VastaaPoista