8.9.2013

Viikonloppu Jyväskylässä

Lauantaina vietettiin mun kummitytön, Aadan 2-vuotis synttäreitä. Aika menee kyllä nopeasti, koska vastahan se oli semmonen vauvanpötkylä ja nyt se jo juoksee ja puhua pälättää. Riikka oli koristellu pöydän teemaan sopivasti tyttömäisen pinkiksi ja leiponut juustokakkua. Synttärisankari sai paljon lahjoja ja leikkikavereitakin riitti :)


Ihana Lumi oli pukeutunut Lumikiksi :)


Näin myös ekaa kertaa kaverin vauvan, joka syntyi sillon kun olin Balilla. Ihanan suloinen tapaus ja niin kiltisti istui mun sylissä :)


Synttärikemujen jälkeen matka jatkui katsomaan toista vauvaa. Nimittäin mun siskon 10 viikkoista beaglen pentua! Aluksi se yritti maistella mun huivia, kenkiä, hiuksia ja sormia, mutta kun se vähän rauhottu niin se nukkua lötkötti mun sylissä ihan rentona. Aivan ihana hauveli ja koiranpennut tuoksuukin niin ihanalle :) Ei yhtään helpottanut taaskaan tätä pentukuumetta... 


Leivottiin illalla vielä teeleipiä ja niistä tuli kyllä sairaan hyviä vaikka keksittiinkin ohje vähän omasta päästä. Käytettiin luomu täysjyvävehnäjauhoja, kaurahiutaleita ja juustoraastetta, nams maistu hyviltä kuuman kaakaon kanssa :)


Sellainen viikonloppu mulla, kohta lähden kohti juna-asemaa ja takasin Tampereelle. Oisin viihtyny täällä vielä pidempäänkin mutta koulu kutsuu niin minkäs teet.. Tulee hirveä ikävä noita omia koirapalleroitakin kun ne jää tänne Jyväskylään. Mutta enää ens viikko koulua, viikonloppu menee taas eri kaupungissa ja sitten kutsuukin jo Lontoo, jeiii :)

M

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! :) ja ihana beaglevauva <3

    VastaaPoista
  2. Onpas söpöjä kuvia lasten kanssa ja tuo koiravauva on myös aika hellyttävä :)

    VastaaPoista
  3. Ihana lumikkisankari teillä ollu :') Ja mikä hurja peto noissa viimesissä kuvissa!! En kestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varsinainen peto pienillä naskalihampailla varustettuna! :D mutta niin ihana <3

      Poista