2.8.2013

New girly things

Helou pitkästä aikaa! Ajattelin esitellä teille pari uutta juttua. Äiti osti mulle kaks Lauren Conradin kirjaa, jotka on ihan parasta hömppäluettavaa. Noiden parissa vierähtää yllättäen tunti tai pari ja saa todellakin heittää aivot narikkaan. Toinen uutuus on ihana Victoria's secretin poskipuna. Oonkin sitä paristi jo testaillut ja oon tosi tyytyväinen, sävy on hyvä ja puna levittyy poskille oikein hyvin.


Oli muuten ilo huomata että teitä minun pikku blogin lukijoita on bloggerin kautta jo sata! Mahtavaa, ootte ihania kun jaksatte seurailla mun juttuja ja piristää kommenteilla :) ISO KIITOS TEILLE ♥ Voisin ens kuussa vaikka Lontoosta etsiä teille jotain kivaa ja pitää pienen arvonnan tuon maagisen rajan kunniaksi :)

M

8 kommenttia:

  1. Ihania nää kuvat :) Oli pakko käyä ite siinä sun vieressä filmtownissa hakemassa leffa ja karkkia ku näin nää sun kuvat :DD Suosittelekko noita kirjoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mäki kävin hakeen noi karkit sieltä! :D Namm irtokarkit on niin parhaita<3 Joo kyl mä tykkään noista kirjoista, noi on sellasta kevyttä hömppää ettei tarvi paljoo ajatella, eli sellaseks luettavaks kyllä suosittelen!

      Poista
  2. mistä noi kirjat on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Jyväskylästä siitä yhestä Forumin kirjakaupasta :) en nyt kyl muista sen nimee :/

      Poista
  3. Äitit on ihania :)<3 Pitäisi itsekkin hankkia nuita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on<3 Joo noi on kyllä kivoja kirjoja! :)

      Poista
  4. mä oon monesti miettinyt hankkivani noita lc:n kirjoja minkä takia täytyy kysyä - onko ne oikeesti niin hyviä kun hehkutetaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kyl ainaki tykkään noista! Sopii hyvin sellaseks kevyeks luettavaks, ei ne nyt hirveesti mitään syviä ajatuksia herätä mutta omassa kategoriassaan kyllä tosi viihdyttäviä :))

      Poista