7.6.2013

Kuulumisia + uusi makkari

Moikka taas pitkästä aikaa! Mun elämä on ollu vähän sekasin kotiinpaluun jälkeen ja pientä kulttuurishokkiakin on ehkä ollu vähän ilmassa. Kaikki tuntuu niin erilaiselta kun mihin on vähään aikaan tottunu, joten tähän muutokseen sopeutuminen on vieny aikansa. Vietin viikon Jyväskylässä ihan vaan oleillen ja kavereita nähden, joten paluu arkeen ei tullu ihan niin rajuna eteen. Viime sunnuntaina Sunset road 98 vaihtu Tampereeseen kun muutin takasin vanhaan asuntoon ja jouduin saman tien koulunpenkillekin. Muuttolaatikoihin en jaksanu koskea pariin päivään ollenkaan eikä huvittanu käydä kaupassa saati sitten siivota. Mielessä pyöri vaan miten ihanaa mun elämä oli Balilla.. Sitten viimein sain itteeni niskasta kiinni, lähetin sata työhakemusta, laitoin kämpän kuntoon, naputtelin Sannan kanssa 15-sivusen harkkatyön ja kävin istuskelemassa siellä matikan luennoillakin. Nyt mulla on sellanen ihan hassu fiilis että en ois missään vaihdossa ollukaan, näin vaan ihanaa unta? :D

Toppi Victoria's secret pink. shortsit Gina tricot, kengät Converse

Ihanaa kun täällä on lämmin! Lähdin eilen käymään Ikeassa shorteissa ja topissa ja huh että oli kuuma, rakastan näitä hellepäiviä. Ostoslistalla (jonka unohdin kotiin) oli pieniä juttuja joilla saa vähän uutta ilmettä ja raikkautta sisustukseen. Kasvia (äiti mä tarviin sittenkin myös sen toisen :D) lukuun ottamatta mun kaikki ostokset oli väriltään valkoisia, koska se on tällä hetkellä ihan mun lemppariväri sisustuksessa. Ilta meni mukavasti kootessa, ruuvatessa ja silittäessä ja nyt on niin hyvä fiilis kun kaikki on vihdoin paikallaan.


Tässä vielä pari kuvaa mun pienen muodonmuutoksen kokeneesta makkarista johon alan olla aika tyytyväinen :)


M

11 kommenttia:

  1. Ihana uus makkari ja epistä toi sun rusketus! :D

    VastaaPoista
  2. Kiva lukee sun kuulumisia pitkästä aikaa, oon sun blogia seuraillu jo melkeen alusta asti kun aloit kirjoittelemaan. :)) Toi makkari on ihan huippu, varsinkin noi pinkit yksityiskohdat ni oioi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ompa kiva kuulla että oot jo pitkään seuraillu :) Kiitti paljon! :))

      Poista
  3. Ihanan yksinkertainen sisustus! Värit näyttää ihan sulta ;-)

    VastaaPoista
  4. Melko ruskeet sun jalat!! Haha kattelen kaikkien kesärusketuskuvia pikku kateellisena ku mä en rusketu ollenkaan :--D Ja ihanan tyttömakkari :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä siinä puolessa vuodessa ihan kivasti väriä tuli, muuten en kyllä mäkään rusketu kovin helposti :D Kiitti! :)

      Poista
  5. Ihana tuo sun toppi ja niin ihanan pirtsakka makkari sulla :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista