21.5.2013

Sairaalaa ja hotellia

Helou! Tää mun postaileminen on nyt taas vähän jääny, aina ollu jotain tekemistä ettei oo ehtiny konetta avaamaan. Taas on tapahtunu vaikka mitä, mun kaikki ihanat ystäväiseni on laskeutuneet jo turvallisesti Suomen mantereelle ja mä oon vielä viettänyt täällä Bali-elämää. Harmittaa kun mun viimenen viikonloppu meni ihan plörinäks, mulle nousi lauantaina ihan yhtäkkiä korkea kuume ja vatsaa kouristeli niin ettei pystynyt missään asennossa olemaan. Ruoka tai juoma ei mennyt alas millään ja heikotti tosi pahasti. Sinnittelin iltaan asti kunnes itku silmässä oli pakko lähteä käymään lääkärissä. 

Eikä se sitten pelkäksi käynniksi jäänytkään, vaan mut laitettiin heti tiputukseen, vietiin osastolle ja tutkittiin kaikki mahdollinen. Hoitajat ja lääkärit oli tosi ystävällisiä ja piti hyvää huolta. Ruokakin oli hyvää ja sitä tuli niin paljon kun jaksoi syödä sitten kun seuraavana päivänä ruokahalukin hiljalleen palaili. Kahden yön jälkeen pääsin pois jo melkein terveenä. Iso kiitos BIMC-sairaalalle hyvästä hoidosta! :)


Sain mukaan kuutta eri lääkettä, johan noilla luulis vatsapöpön lähtevän käpälämäkeen... :D


Tänään muutin vielä kahdeks viimeseks yöks Everyday-hotelliin. Hotelli on sama missä asuin muutaman yön ennen Gilejä ja tykkäsin siitä kovasti niin halusin tulla takas. Huoneet on tosi siistejä ja moderneja, henkilökunta aivan ihana ja aamupala hyvää. En käsitä että huomenna on mun viimenen kokonainen päivä Balilla, miten mä osaan asua kohta taas Suomessa?! Aion nauttia viimesestä päivästä täysillä ja tehdä kaikkea mukavaa aamusta iltaan asti :)


Nyt nukkumaan niin jaksaa huomenna nauttia viimeisistä hetkistä paratiisissa :)
Ps. rakastan hotellin lakanoita mmm 

M

2 kommenttia:

  1. Oon seuraillut sun blogia koko vaihtosi ajan. Olen itse lähdössä Balille vaihtoon syksyksi :) Kiitos hyvästä blogista! Siitä on saanut paljon vinkkejä ja fiilistelen jo omaa reissua ihan hulluna :D

    Olisi kiva jos voisit tehdä postauksen siitä, mitä vaihtoon kannattaa pakata mukaan ja mitä kannattaa jättää suomeen. Eli esimerkiksi otitko itse ihan liikaa jotain mukaan ja jäikö jonkin jättäminen kotiin harmittamaan?

    Tsemppiä Suomeen paluuseen :D

    Henna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihanasta kommentista, kiva kuulla että on ollu jotain apua mun kirjoituksista! :) Joo voin tottakai tehdä postauksen sun toivomasta aiheesta :) Ihan mahtavaa reissua sulle!!

      Poista