28.3.2013

Cause you can see the road ahead in your dream

Iltaa ihanaiset Muokkailin just vähän blogin ulkoasua uuteen uskoon, toivottavasti tykkäätte! Kotiuduttiin tiistaina 2,5 viikon reissusta takas rakkaalle Balille ja vaihdettiin saman tien huoneita meidän villassa. Mä pääsin nyt yläkertaan aika paljon pienempään, mutta sitäkin kivempaan huoneeseen, joka tuntuu jo nyt ihan omalta pikku pesältä. Tykkään kun tää on paljon nykyaikasempi kun se mun vanha ja nyt mulla on telkkari, jääkaappi ja kylpyamme, jonka täyttyminen ei kestä montaa tuntia. Oon tässä nauttinutkin jo parit ihanat vaahtokylvyt :) Mun uusi huone on ihan meidän kattoterassin vieressä, joten sniikkasin sinne tänään vähän häivyttämään rusketusrajoja.. Ja sen seurauksena mulla on nyt kaks paloautoakin punaisempaa pakaraa!! :D Noh, ens kerralla sit suojakertoimet messiin..


Tänään oli heti päästävä kiertämään lemppari outletit, jos niihin olis muutaman viikon aikana tullu jotain uutta kivaa. Löysin ihanan brittitopin ja Forever21 mustan pitkähihaisen sifonkipaidan. Olin itseasiassa kattonu tota samaa paitaa Singaporessa, mutta $70 hinta sai mut sillon jättämään sen nätisti rekkiin roikkumaan. Nytpä sit nappasin sen itelleni ihan murto-osalla tosta hinnasta jeii!


Huomenna on sitten perjantain kunniaks vuorossa kunnon pirskeet ja muuten viikonloppu menee ihan vaan rentoutuessa ja villalla hengaillessa. Ainiin paitsi saattaa mulla ehkä olla teille yks yllätys!! ;) En kerro siitä nyt sen enempää mutta oon aika innoissani hihih!

M

18 kommenttia:

  1. Ihanan ruskea iho sulla ! Oot kaunis! (:

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, kyllähän tota väriä täällä tarttuu ihan väkisinkin :D

      Poista
  3. Vitsi mää täällä ruudun toisella puolella seurailen aina sun matkaas, niin kateudesta vihreenä :(
    Hihi, ihanan prteät kynnet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla että seurailet :) Kiitos, oon ihan rakastunu neonpinkkiin! ♥

      Poista
  4. Herranjumala kun sää oot ruskee!! :D Ja taas jotenki niin ihana ja piristävä postaus! Nää on kyllä nykysin ihan mun lemppareita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kyllä täällä vähän saa väriä pintaan :D Kiitos, tosi ihana kuulla!! ♥

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Jep, tykkään tällasesta aika simppelistä :)

      Poista
  6. Heippa,
    Olen tulossa huhtikuussa Balille lomailemaan muutamaksi päiväksi, mutta en vain millään osaa päättää, mistä päin varaisin majoituksen. Haluan kauniin rannan, puhtaan veden, hyviä ravintoloita, ehkä vähän ostoksiakin voisi tehdä ja iltaisin jotain baareja/rantaklubeja pitäisi myös päästä testaamaan. Eli vähän kaikkea. :) Mitä suosittelisit? Onko Kuta mielestäsi liian ruuhkainen/kallis/turistirysä? Ubudia olen miettinyt, mutta ranta puuttuu. Onko Ubudiin helppo tehdä päiväreissu? Kiitos, jos jaksat vastailla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mielelläni vastailen! :) Kuta on joo aika turistipaikka, siellä on ihan selkeesti kalliimmat hinnat ja rantakaan ei oo mikään kovin erikoinen. Toisaalta taas siellä on sit tosi hyvät shoppailumahdollisuudet ja paras yöelämä. Mut jos haluut jotain vähän rauhallisempaa niin Seminyakista/Legianiltakin löytyy kivoja ravintoloita ja ostospaikkoja mutta myös yöelämää. Parhaimmat biitsit taas löytyy Uluwatusta (esim. padang padang) ja Nusa dualta, sinne kantsii mennä jos haluaa nähdä kauniita rantoja, mutta muuta siellä ei sitten kauheasti olekaan. Taksilla (blue bird) pääsee liikkumaan tosi edullisesti kun menee mittarilla ja pääsee kätevästi joka paikkaan.

      Ubudiin kannattaa mieluummin tehdä päiväreissu, koska siinä ehtii hyvin kiertämään koko kaupungin. Kannattaa käydä ainakin monkey forestissa ja jos kiinnostaa niin kattomassa balilaista tanssia. Sieltä löytyy myös hienoja taide ja käsityöjuttuja ja muutenkin siellä on ihanan paljon kulttuuria!

      Toivottavasti oli jotain apua, mukavaa reissua sulle! :)

      Poista
    2. Mahtavaa, kiitos kovasti! :)

      Poista
  7. Herregyyd kuinka ruskea oot! terkuin, kateudesta vihreä! ;)

    VastaaPoista